Η νέα τεχνολογία που αναπτύχθηκε θα χρησιμοποιηθεί κυρίως σε περιπτώσεις παραβίασης λογαριασμών για να βοηθήσει τα άτομα να αποκτήσουν ξανά πρόσβαση στους λογαριασμούς τους.
Η Meta ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει να δοκιμάζει τη χρήση της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου για γρήγορη ανάκτηση λογαριασμών και για βοήθεια σε περιπτώσεις παραβίασης λογαριασμού ή ανησυχιών για κακή χρήση της εικόνας του χρήστη.
Η νέα τεχνολογία που αναπτύχθηκε θα χρησιμοποιηθεί κυρίως σε περιπτώσεις παραβίασης λογαριασμών για να βοηθήσει τα άτομα να αποκτήσουν ξανά πρόσβαση στους λογαριασμούς τους.
Επί του παρόντος, όταν η Meta υποπτεύεται ότι ένας λογαριασμός έχει παραβιαστεί, απαιτεί από τον κάτοχο του λογαριασμού να επαληθεύσει την ταυτότητά του ανεβάζοντας ένα επίσημο έγγραφο που περιέχει το όνομά του. Η Meta ανακοίνωσε τώρα ότι θα δοκιμάσει τη χρήση βίντεο selfies ως μέσο για να επαληθεύσουν την ταυτότητά τους και να αποκτήσουν ξανά πρόσβαση στους λογαριασμούς τους.
Επιπλέον, η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί σε περιπτώσεις στις οποίες τα συστήματα της Meta υποψιάζονται ότι μια διαφήμιση ή μια προώθηση μπορεί να είναι απάτη που περιέχει μια εικόνα ενός δημόσιου προσώπου. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η εταιρεία θα επιχειρήσει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να συγκρίνει τα πρόσωπα στη διαφήμιση με τις αρχικές φωτογραφίες προφίλ στο Facebook και το Instagram.
"Οι απατεώνες προσπαθούν συχνά να χρησιμοποιήσουν εικόνες δημοσίων προσώπων, όπως δημιουργούς περιεχομένου ή διασημότητες, για να δολώσουν τους ανθρώπους να ασχοληθούν με διαφημίσεις που οδηγούν σε ιστότοπους απάτης, όπου τους ζητείται να μοιραστούν προσωπικές πληροφορίες ή να στείλουν χρήματα. Αυτό το σύστημα, που συνήθως ονομάζεται "celeb" -δόλωμα", παραβιάζει τις πολιτικές μας και είναι κακό για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας", ανέφερε η Meta σε δήλωση.
Εάν τα συστήματά μας υποψιάζονται ότι μια διαφήμιση μπορεί να είναι απάτη που περιέχει την εικόνα ενός δημόσιου προσώπου που κινδυνεύει για διάσημο δόλωμα, θα προσπαθήσουμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να συγκρίνουμε πρόσωπα στη διαφήμιση με τις φωτογραφίες προφίλ του δημόσιου προσώπου στο Facebook και στο Instagram Εάν επιβεβαιώσουμε μια αντιστοίχιση και προσδιορίσουμε ότι η διαφήμιση είναι απάτη, θα την αποκλείσουμε αμέσως τα δεδομένα προσώπου που δημιουργήθηκαν από τις διαφημίσεις για αυτήν την εφάπαξ σύγκριση, ανεξάρτητα από το αν το σύστημά μας βρίσκει αντιστοίχιση και δεν το κάνουμε. χρησιμοποιήστε το για οποιονδήποτε άλλο σκοπό», πρόσθεσε η εταιρεία.
«Πιο δύσκολο για τους χάκερ να κάνουν κατάχρηση»
Όταν κάποιος ανεβάζει μια selfie βίντεο, θα κρυπτογραφηθεί και θα αποθηκευτεί με ασφάλεια και δεν θα είναι ορατή στο προφίλ του, σε φίλους ή σε άλλους στο Facebook ή στο Instagram . Η Meta πρόσθεσε ότι θα διαγράψει αμέσως τυχόν δεδομένα προσώπου που δημιουργήθηκαν μετά από αυτήν τη σύγκριση, ανεξάρτητα από το αν βρεθεί αντιστοιχία ή όχι.
"Η επαλήθευση selfie με βίντεο επεκτείνει τις επιλογές για την ανάκτηση της πρόσβασης στον λογαριασμό των ατόμων, διαρκεί μόνο ένα λεπτό για να ολοκληρωθεί και είναι ο ευκολότερος τρόπος για τους χρήστες να επαληθεύσουν την ταυτότητά τους. Αν και γνωρίζουμε ότι οι χάκερ θα συνεχίσουν να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα εργαλεία ανάκτησης λογαριασμού, αυτή η μέθοδος επαλήθευσης θα είναι τελικά πιο δύσκολο για τους χάκερ να κάνουν κατάχρηση από την παραδοσιακή επαλήθευση ταυτότητας που βασίζεται σε έγγραφα», σημείωσε ο Μέτα.
0 Σχόλια